2011-08-27

Har inte varit på något blogg humör den senaste tiden. Men iaf jag har försökt att vara med min syster så mycket som möjligt! För i Torsdags sa vi hejdå på Arlanda för då skulle hon åka tillbaka till Los Angeles där hon bor och pluggar. Blev som vanligt ett sorligt hejdå, usch tycker verkligen det är jobbigt att säga hejdå, fast vi syns snart bara 4 månader kvar! Dagen innan var hela familjen ute och så åt vi på Jensens böfhus och åt, mummms deras mat är verkligen god! :D älskar glassbaren ;)

Igår var jag på grönan med klara, jätte kuul. Det bästa var ju att det var jätte fint väder och typ inga människor och det är ju lika med inga köer! :D :D hur bra som heeelst!

Idag tror jag att jag ska på middag hos min bror och fira honom! vi får se hur det blir... ha det så bra så länge ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0