Chacha

Hedvig här! Har inte bloggat på år. Förlåt för det, ska verkligen sätta igång med bloggen nu i höst. Skolan har börjat och det är helt och hållet chill.. JUST nu. Nu är åttan igång och jag ska verkligen visa att jag kan, vill kunna känna att jag är nöjd med mina betyg sen i jul.
 
Men iaf så har vi mentorsvecka vilket betyder: INGA LEKTIONER! Nice eller vad? Men däremot så gör vi massa annat. Igår gick vi igenom det nya betygsystemet och blabla. Idag hade vi skola till elva, men det är för att vi ska på konsert med klassen i vitabergsparken vid typ halvsex, så man ska ha med sig matsäclk och grejer.. Och imorn blir det Skansen, passar jú vår klass preciiiis :D

Haha, ska snart kirra lite matsäck och sätta på musik. Skriv upp det! Home alone, så jävla näiz. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0