Ungern 2011

♥♥♥♥Har inte så mycket för mig, ska snart kolla på en film men tänkte lägga upp lite bilder från Ungern som jag lovade! Som ni vet var det ju inte det bästa vädret men vi gjorde det bästa av det och hade det skiiit kul! :)
On the plaaaane!
Konstig spegel..
Nej det regnade inte...
HAHAH en tant som typ trodde vi gjorde inbrott hos några!
Typ godaste pizzan..
På väg till bad fast det fina vädret! ;)
FANTA LOL!
Såg även Harry Potter där!
På väg till Gigis födelsedagsfest!! :)
Så himmla good tårta!
Lucas & Hedvig dansar
Vi var även på ett Zoo! ;)
Ja som ni ser är det en kamel.
Så jävla gullig..
En apa dårå.
Typ första Elefanten jag ser (mobba mig inte)
Hon hade typ den coolaste sminkningen! :D
KOLLA!! vad nära jag sitter en Tiger!
Vi var inne i Parlamentet.
Parlamentet
Aquaworld
Sista bilden, Tack för den här resan hedvig, hade så jävla kul..saknar allt redan. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0