Veckan som gått

Har inte bloggat så mycket eftersom jag varit på landet med kusin och familj. Hade det asbra, men vädret var mindre kul. Fast hade typ dött om Åsa-Linn inte hade varit där, så det var ju tur :D Sen har jag fyllt år, känns jätte bra att vara fjorton år nu! Inte lika liten som vanligt...

Kom hem i onsdags och då träffade jag Edwin och Elias och vi åt pizza och jag fick jätte goda jellybeans, vi spelade typ fifa, och jag ägde sönder som vanligt :D Standard ni vet..
Igår så träffade jag Lowe i lilje och vi åkte till stan och gjorde typ ingenting egentligen, vi gick mest runt och pratade och det var jättekul :) Sen åkte jag hem vid typ 5 och åkte till Lovisa och åt middag med lite släkt och firade mig typ. Efter det träffade vi Oscar och var ute lite grann , och sen åkte vi hem och kollade på tv och typ sov.. Haha kul vare!
Idag ska jag träffa Felicia och vi ska antingen träffa Klara, Jonathan och Sixten, men vi får se vad som händer helt enkelt :)
Ps. Julia är bäst. Läs hennes blogg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0