Hejsaaan...

....på er! :) Nu är Hedvig på kollo, tror säkert allt kommer gå bra för henne om det inte skulle vara så roligt så får hon komma till mig där kollot hon är på ligger typ 10 minuter från mitt landställe så jag finns gaaanska nära henne! :P
Just nu ska jag snart kolla på en film, blir Irene huss: den som vakar i mörkret! Jag gillar verkligen kriminalfilmer/deckarfilmer..som Irene huss, Johan falk och Wallander! De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt kan man säga, inte gjort speciellt mycket..försökt packa upp mina väskor från London och kollat igen det jag shoppade. Jag kan inte fatta att jag gjorde av med 4000 kr så snabbt. Trodde jag skulle ha kvar lite pengar iaf haha.
ps. Hooooppas du har det bra Hedvig! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0