HEMMA!

Aloha mina sköna läsare! :D Nu är Hedvig Den Sköna hemma, och allt är bra. Har haft VÄRLDENS bästa tio dagar, tack alla för allt! Vill tillbaka.. menmen, det skulle ju ändå ta slut någongång. Kollo var en askul upplevelse som jag inte skulle banga på att göra igen. Vi sov vid havet under bar himmel och det var så mysigt. Tjejerna jag bodde med var underbara och redan första kvällen pratade vi om massa privata saker och vi klickade hur snabbt som helst. Är så glad att jag åkte och nu har jag onsdag och se framemot då jag och Felicia åker till Ungern.

Kommer säkert också bli hur grymt som helst. Har väntat på det här i 7 månader och nu är det 5 dagar kvar! Börjar få resfeber för jag måste böja packa och tvätta och grejer och på måndag ska jag och mamma och shoppa inför resan. Var tvungen att skriva av mig om det, haha. kul! Men aja, tack för 10 grymma dagar! Love u all ;)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0