Kollo

Hej på er! Vet att jag inte har bloggat och så men jag har varit så himla upptagen och gjort saker varje dag.. Så jag tänker inte på bloggen i förstahand :D

Jag har aldrig testat kollo förut och idag om någon timme ska jag åka iväg men jag är så sjukt nervös..Mamma är också nervös och har sagt att jag innte behöver typ. Alla som känner mig vet att jag inte är en sån tjej som åker på sånt. Åker liksom hellre på solsemester, men man lever bara en gång och förhoppningsvis ska det bli en rolig upplevelse ;) Ska vara borta i 10 dagar utan mobil eller data (oh maj gad) så jag kommer inte blogga eller något sånt, så nu är det Felicia som får stå för bloggningen antar jag. Men ni får inte pressa oss för det är faktiskt inte bloggen man tänker på på sommaren och + att alla åker iväg så typ ingen är hemma haha. Får se om jag fixar något tidinställt nu eller nåt eller så jag gör jag inte det. Och sen när jag kommer hem så är det bara 6 dagar till Ungern, SÅ JÄVLA TAGGAD!!!!
Men hare bra och tack för att ni säger detsamma haha.. puss på er små barn! :D



Ps.. Jag älskar dig Mamma, lycka till på onsdag! Jag håller tummarna för dig redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0