Felicia här!

Heeeeej alla föredetta klara&hedvig's läsare, som ni såg innan så tar jag över klaras plats mohaha men det är ju lugnt för henne så hoppas jag inte tränger mig på.... Fast juste, detta är ju min blogg nu  ;) Så jag tänkte berätta lite om mig själv för er som inte känner mig så braaa!
Jag är fjorton år och lever livet på stureplan med skjorta kavaj och röda byxor....eller inte! ;) Jag har då kännt Hedvig i hela 13 år snart, känns gaaaaaanska bra att ha haft en bästis så läääänge. Klara har jag kännt i typ 7 år och det är också underbart! :D Så finns inte så speciellt mycket att säga ni kommer ju märka senare hur jag är och bla bla.
Nu ska jag och Hedvig checka film, hörs definitivt senare :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0