Frågor!

Nu har Hedvig precis gått och jag vet inte riktigt vad jag ska göra så det blir att svara på olika frågor! :P

One three hill eller O.C: One tree hill
Ute- eller Hemmakväll: Båda!
Sommar eller Vinter: Sommar såklart! ;)
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och en skön tröja.
Favoritfilm: Den var svår, gillar så många filmer men gillar Den blå lagunen
Drömprins: Finns många men får nog ta Chace Crawford eller Zac Efron.
Maträtt: Massor av olika sallader!
Tycker inte om: Falska människor..
Favoritdricka: Lite tråkig nu men vatten!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Blåa :)
Vad gör du när du är uttråkad: Kollar på avsnitt av någon bra serie, datan eller något.
Missbruk:Vill shoppa för mycket!
Vad retar du dig mest på: Haha, allt möjligt!
Syskon: En storebror och en storasyster!
Favoritparfym: Britney Spears Fantasy.
Favoritgodis: Choklad! ;)
Bästa kompis: Min bästa bästa kompis är ju Hedvig efter 13 år haha! Men har ju andra som jag räknar som bästa kompisar som Klara, Emilie, Madde och fler! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0