En vecka kvar!

Godkväll, nu ligger jag i sängen och gosar med min katt. Gårdagen var trevlig, var med mamma och mormor! Fick en jäääätte snygg väska av mamma och pappa! älskar den :) Det var även trevligt att man fick vara med Hedvig igår :) Idag har jag varit duktig och städat ganska mycket hemma..känner mig stolt!
Idag är det ju söndag och det betyder att......det är en vecka kvar tills....BRITNEY SPEARS KONSTERTEN!!!!! Är så lyyyyycklig att jag ska gå :D Längtar enormt mycket ska bli riktigt kul att gå med Klara! Älskar verkligen henne, hennes konserter är så bra, nu kommer jag sova gott.
GODNATT
TÄnkte lägga in en bild från en av de förra konsterterna men hade inte någon på den här datan, otur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0