Orkar inte.

Det suger just nu, och ja jag har flera anledningar. För det första är jag sjuk, har varit små förskyld i snart en månad...och nu har det blivit värre. Så jag har stannat hemma nu i 2 dagar tror jag blir hemma imorgon också! Har inte gjort så mykcet, mest kollat på film. En till anledning är att Hedvig och mitt ''andra hem'' har stängt. GRÖNAN! Det är verkligen hemskt, vi har haft det så roligt det senaste veckorna..trodde inte jag skulle bli såhär desperat..känner mig lite sjuk ibland. Det kommer dröja 7 månader tills vi kan åka dit igen, 7 långa månader ungefär 214 dagar kvar..känns ju ganska bra. :)
Nu ska jag...jag vet inte vad jag ska göra men hittar väl på något skoj..eller inte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0